Handens Persiennfabrik AB
Våra kunder
Vi blir alltid lite extra glada när en kund berättar om sin upplevelse kring vår service.
Läs hela kundintervjun här nedan och varför Lars valde Handens Persiennfabrik!
Jag ville åt en lokal aktör på marknaden och hittade till Handens Persiennfabrik via Google. Efter ett samtal och några avstämningspunkter bokade vi tillsammans in ett hembesök och konsultation.
Köp och montering av markis.
Resan gick från webben till samtal och därefter, vidare till ett hembesök. Väl ute på plats upplevde jag en tydlig kommunikation, guidning och rådgivning. Vi pratade allt ifrån materialval till önskat leveransdatum. Offerten kom ut till mig inom 48h och därefter bokade vi in en leveranstid med följande montering och installation. Allt gick snabbt och smidigt!
Otroligt bra informationsflöde och kommunikation.
Punktliga och ordningsamma. 5 plus verkligen.
Pålitliga, serviceinriktade och informativa!
Ja.
Väldigt bra och lätt till signering. Jag fick uppdateringar och påminnelser om både leveranstid och monteringstid. Inga fallgropar alls och jag upplever att de står upp för vad de lovar och informerar om. Härlig upplevelse!
Läs hela kundintervjun här nedan och varför Anna valde Handens Persiennfabrik!
Att hitta den rätta leverantören för markiser kan vara en utmanande uppgift, men för en kund i Stockholmsområdet blev sökningen till slut framgångsrik tack vare Handens Persiennfabrik (HPF). Här är en närmare titt på kundens resa från första kontakt till avslutat projekt och deras upplevelse av HPFs service.
Allt började med en grundlig sökning på Google för att utforska marknadens utbud av markisleverantörer. "Jag började min research via Google och kikade på vilka leverantörer av markiser det fanns i Stockholmsområdet," berättar kunden. Efter att ha bjudit in tre olika företag för hembesök, var det HPFs rådgivning och guidning som gjorde ett bestående intryck.
Uppdraget som HPF anlitades för omfattade både installation av fönstermarkiser samt en terassmarkis. Kunden reflekterar över processen: "Efter hembesöket landade vi i en offert, och efter lite betänketid och återkoppling med ett erbjudande kände vi att det var rätt."
Projektet flöt på utan komplikationer från start till slut. "Vi bestämde oss för Handens Persiennfabrik och det är vi väldigt nöjda med!" Kundens upplevelse understryker HPFs förmåga att effektivt hantera både leverans och installation. Kundens uppskattning av HPFs extra insats, som att rekommendera en elektriker för elinstallationen, visar på en omsorg om kundens totala behov.
När det gäller kundservicen hos HPF, var omdömet mycket positivt. "Jättebra! Svarade snabbt, bra återkoppling, förtroende och vi hittade en bra lösning på vårt problem," säger kunden, vilket pekar på en hög servicenivå och ett engagemang för att hitta lösningar.
Kunden sammanfattade sin upplevelse av HPF med orden "Tillmötesgående, snabba och pålitliga", vilket speglar HPFs arbetsfilosofi och kundrelationer.
Rekommendationer: Och sist men inte minst, kundens villighet att rekommendera HPF till vänner och bekanta utan tvekan lyfter fram deras fullständiga tillfredsställelse med HPFs arbete och kundservice.
Anna Lagergren